Regulamin sklepu, zasady RODO, Cookies

REGULAMIN. 

I. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego fajnemebledladzieci.pl

  1. Właścicielem fajnemebledladzieci.pl jest firma MATITU Monika Stus-Żurowska z siedzibą: ul. Szczęśliwa 33, 87-100 Toruń; wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki (CEIDG), NIP 947-108-23-15, REGON 340192045, zwana dalej Sprzedającym.
  2. Sprzedający współpracuje z marką FLEXA, należącą do Producenta mebli FLEXA4DREAMS A/S z siedzibą w Danii, Aarhus, Fredensgade 36, DK-8000, Aarhus C.
  3. Sprzedający posiada zezwolenie na sprzedaż mebli FLEXA na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
  4. Sprzedający posiada zezwolenie na użytkowanie prawnie zastrzeżonego znaku towarowego FLEXA w zakresie realizacji sprzedaży produktów tej marki.
  5. Na potrzeby niniejszego regulaminu wprowadza się następujące definicje:
    a) Strona Fajne Meble Dla Dzieci– strona internetowa zarejestrowana pod adresem: fajnemebledladzieci.pl , której właścicielem jest Sprzedający, składająca się z części informacyjnej i ze sklepu internetowego.
    b) Sklep Internetowy– sklep dostępny na stronie fajnemebledladzieci.pl, prowadzi sprzedaż Towarów na odległość. Możliwy sposób porozumiewania się z klientem:
    emailem: sklep@fajnemebledladzieci.pl, telefonicznie: 668 869 144 lub 602 773 714
    W przypadku kontaktu telefonicznego opłata konsumenta z Polski za połączenie z numerem Sprzedającego dla klientów z Polski odpowiada opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta klient.
    c) Użytkownik – to osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
    d) Rejestracja – założenie przez Użytkownika indywidualnego konta na stronie fajnemebledladzieci.pl poprzez podanie danych osobowych, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu oraz indywidualnej wybranej przez siebie nazwy Użytkownika (login) i hasła.
    W przypadku zakupu przez Klienta prowadzącego działalność gospodarczą Klient podaje dane związane z prowadzoną przez niego działalnością: nazwę firmy, jej formę prawną, adres, NIP. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U 2014 poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
    e) Login – nazwa Użytkownika służąca do identyfikacji w Sklepie Internetowym,
    f) Towary – meble, materace, akcesoria i inne artykuły wyposażenia wnętrz do pokoju dziecięcego czy młodzieżowego.
    g) Zakup – umowa kupna Towaru dostępnego w magazynie od ręki w sklepie internetowym.
    h) Zamówienie – umowa kupna, gdy towar nie jest dostępny od ręki w sklepie internetowym i towary muszą być sprowadzone wg specyfikacji Klienta.
    Możliwe jest również przyjmowanie zamówień przez email sklep@fajnemebledladzieci.pl. Będzie to miało miejsce na indywidualne życzenie Klienta, telefoniczne lub pocztą elektroniczną.
    i) Moje konto – narzędzie administracyjne udostępniane na stronie fajnemebledladzieci.pl, za pomocą którego Użytkownik - Klient może m.in.:
     -aktualizować, usuwać swoje dane udostępniane na stronie sklepu internetowego,
     -wyrażać lub cofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.
    j) Klient – podmiot dokonujący zakupów w Sklepie Internetowym fajnemebledladzieci.pl który jest osobą fizyczną zdolną do czynności prawnych albo osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej,
    k) Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. (konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) (ten zapis wejdzie w życie z dniem 25.12.2014r.).
  6. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymanie informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 nr 144, poz. 1204 ze zmianami). Zgoda może zostać wyrażona przez Użytkownika w trakcie dokonywania rejestracji. Zgoda udzielona przez Użytkownika może być w każdym czasie przez niego cofnięta.
  7. Regulacje zawarte w ust. 18 mają odpowiednie zastosowanie do Klienta. Klient ma możliwość wyrażenia zgody także podczas dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym fajnemebledladzieci.pl. 

II. Ogólne warunki zakupów. 

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem sieci www. Możliwy sposób porozumiewania się z klientem:
    emailem:  sklep@fajnemebledladzieci.pl
    telefonicznie:  668 869 144 lub 602 773 714
    W przypadku kontaktu telefonicznego opłata konsumenta z Polski za połączenie z numerem Sprzedającego dla klientów z Polski odpowiada opłacie za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta klient.
    Pracujemy w godzinach 16:00 do 22:00, 7 dni w tygodniu.
  2. Wszystkie informacje zawarte na stronie fajnemebledladzieci.pl odnoszące się do produktów (łącznie z cenami) nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określonej w art. 71 Kodeksu cywilnego. W tej sytuacji zakup Klienta nie jest zawarciem umowy, a jedynie propozycją jej zawarcia.
    Umowa jest zawierana dopiero po chwili otrzymania przez składającego ofertę oświadczenia o jej przyjęciu. Oświadczenie takie jest generowane po kliknięciu przez Klienta przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty” w postaci wiadomości email.
  3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego fajnemebledladzieci.pl są realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Podane na stronie fajnemebledladzieci.pl wysokości cen poszczególnych produktów, obowiązujące w dniu złożenia przez Klienta zamówienia na poszczególne produkty, obowiązują od dnia złożenia przez Klienta do dnia jego realizacji.
  5. Wszystkie ceny podawane na stronie fajnemebledladzieci.pl są wyrażone w złotych polskich PLN  i zawierają podatek VAT.
  6. Ceny podawane na stronie fajnemebledladzieci.pl nie zawierają kosztów transportu zamówionego towaru na miejsce doręczenia wskazanego przez Klienta. Koszty te pokrywa klient dodatkowo, są one podane jako osobna pozycja w i ich wysokość jest uzależniona od wagi i wymiarów zamawianych produktów.
  7. Koszty transportu są przedstawiane indywidualnie podczas dokonywania Zakupu i liczone wg ogólnych zasad zamieszczonych na stronie fajnemebledladzieci.pl .
  8. Koszty płatności – koszty przelewu na konto jest zgodne z indywidualnymi kosztami taryf bankowych Klienta,
  9. Koszty połączeń telefonicznych – zgodne z taryfami operatorów z usług których korzysta dzwoniący.
  10. Sposoby dokonywania płatności za Zakup – Klient ma prawo wybrać najwygodniejszą dla niego formę płatności.  Sklep Internetowy oferuje kilka możliwości zapłaty:
    a) Przelewem na konto Sprzedającego:
    b) Przelewem automatycznym za pośrednictwem PayU
    c) Karta płatniczą za pośrednictwem operatora PayU. PayU zabezpiecza transakcje płatnicze używając najnowszych metod szyfrowania danych, również przed transakcjami o charakterze wyłudzeniowym.
    d) Kartą kredytową za pośrednictwem operatora PayU. PayU zabezpiecza transakcje płatnicze używając najnowszych metod szyfrowania danych, również przed transakcjami o charakterze wyłudzeniowym.
  11. Sklep Internetowy oferuje możliwość dokonania zakupu w jednym z następujących trybów:

    a) w trybie „z Rejestracją” – tryb ten umożliwia dokonywanie Zakupu Towaru po uprzednim dokonaniu Rejestracji w Sklepie Internetowym. Zapłaty za zamówiony Towar można dokonać przelewem bankowym na konto Sprzedającego, kartą kredytową lub płatniczą oraz przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.

W trybie „z Rejestracją” możliwe są następujące rodzaje transakcji:

aa) w trybie „od ręki” – tryb ten umożliwia dokonywanie zakupu Towarów dostępnych w magazynie. Dowodem zakupu jest wówczas paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona do paragonu. Wysyłka następuje najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu dowodu zapłaty.

ab) w trybie „na zamówienie”– tryb ten umożliwia dokonywanie zakupu towarów niedostępnych w magazynie, gdy muszą być sprowadzone od Producenta wg specyfikacji Klienta w formie zamówienia złożonego w Koszyku. Termin realizacji zamówienia podany jest szczegółowo przy każdym zamówionym przez klienta Towarze i wynosi od 4-6 tygodni. Potwierdzeniem dokonania zamówienia jest wpłata 100% zaliczki. Dowodem zakupu będzie tutaj faktura zaliczkowa.
Wysyłka towaru następuje najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po skompletowaniu całego zamówienia.

ac) w trybie „mieszanym”- gdy część produktów jest dostępna „od ręki” a część trzeba sprowadzić. Termin realizacji zamówienia podany jest szczegółowo przy każdym zamówionym przez Klienta Towarze w Koszyku oraz potem w potwierdzeniu zakupu i wynosi 4-6 tygodni. Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest wpłata 100% zaliczki na towar i opłaty dodatkowe.
Dowodem zakupu będzie tutaj faktura zaliczkowa.
Wysyłka nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym po skompletowaniu całego zamówienia.
Jeżeli klient życzy sobie podzielenie zamówienia i dostarczenie produktów, które są dostępne wcześniej, konieczny jest kontakt ze sklepem i dokonanie uzupełniających opłat za dodatkowy transport.


b) w trybie „zakup jednorazowy” – tryb ten umożliwia dokonywanie zakupu towarów bez dokonania Rejestracji w Sklepie Internetowym. Zapłaty można dokonać  przelewem na konto, kartą kredytową lub przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU. Klient podaje dane związane z adresem dostawy zawierające dane: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu, a w przypadku zakupu przez Klienta prowadzącego działalność gospodarczą Klient podaje dane związane z prowadzoną przez niego działalnością: nazwę firmy, jej formę prawną, adres, NIP oraz adres dostawy gdy jest inny niż adres Klienta.

W trybie „zakup jednorazowy” możliwe są następujące rodzaje transakcji:

aa) w trybie „od ręki” – tryb ten umożliwia dokonywanie zakupu Towarów dostępnych w magazynie. Dowodem zakupu jest wówczas paragon fiskalny lub faktura VAT wystawiona do paragonu. Wysyłka następuje najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu dowodu zapłaty.

ab)  w trybie „na zamówienie”– tryb ten umożliwia dokonywanie zakupu towarów niedostępnych w magazynie, gdy muszą być sprowadzone od Producenta wg specyfikacji Klienta w formie zamówienia złożonego w Koszyku. Termin realizacji zamówienia podany jest szczegółowo przy każdym zamówionym przez klienta Towarze i wynosi od 4-6 tygodni. Potwierdzeniem dokonania zamówienia jest wpłata 100% zaliczki. Dowodem zakupu będzie tutaj faktura zaliczkowa.
Wysyłka towaru następuje najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po skompletowaniu całego zamówienia..

ac)  w trybie „mieszanym”- gdy część produktów jest dostępna „od ręki” a część trzeba sprowadzić. Termin realizacji zamówienia podany jest szczegółowo przy każdym zamówionym przez Klienta Towarze w Koszyku oraz potem w potwierdzeniu zakupu i wynosi 4-6 tygodni. Potwierdzeniem złożenia zamówienia jest wpłata 100% zaliczki na towar i opłaty dodatkowe.
Dowodem zakupu będzie tutaj faktura zaliczkowa.
Wysyłka nastąpi najpóźniej w następnym dniu roboczym po skompletowaniu całego zamówienia.
Jeżeli klient życzy sobie podzielenie zamówienia i dostarczenie produktów, które są dostępne wcześniej, konieczny jest kontakt ze sklepem i dokonanie uzupełniających opłat za dodatkowy transport

  1. Niezależnie od wybranego przez Klienta trybu dokonywania zakupów, opisanego w ust. 11 powyżej, zakupy towarów w Sklepie Internetowym dokonywane są poprzez kliknięcie ikonki „Dodaj do koszyka” lub „Do koszyka”, wybranie rodzaju transportu i formy zapłaty i postępowanie zgodnie z instrukcjami  zamieszczonymi na formularzu zakupowym Sklepu Internetowego.
    Kliknięcie przycisku „Kupuję z obowiązkiem zapłaty” oznacza zawarcie umowy kupna- sprzedaży między Klientem a Sprzedającym.
  2.  Po dokonaniu przez klienta zakupu zgodnie z ust. 12 powyżej, serwer sklepu internetowego automatycznie wysyła wiadomość na podany przez Klienta adres e-mail jako potwierdzenia zawartej umowy oraz przekazania na trwałym nośniku (email podany w trakcie dokonywana Zakupu) informacji, do przekazania których Sprzedający jest zobowiązanych przepisami prawa.
  3. Zamówienie towaru, który musi być sprowadzony dla Klienta wg jego specyfikacji, nastąpi po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia zapłaty.
  4. Jeżeli Klient kliknął „Kupuję z obowiązkiem zapłaty” i w ciągu 3 dni nie dokonuje zapłaty za Towar jego Zakup zostaje anulowany a Sklep Internetowy nie zamówi  Towaru znajdującego się w zamówieniu Klienta.
  5. Wysyłka Towaru wykonana zostanie przez Sklep Internetowy  w sposób zgodny z wybranym przez Klienta sposobem dostawy oraz trybem sprzedaży nastąpi najpóźniej następnego dnia od skompletowania całego zamówienia.
  6. Nie ma możliwości odbioru własnego Towarów, zamówienia realizowane są wyłącznie poprzez wysyłkę kurierem.
  7. Dostawa do Klienta .
    Zwyczajowy czas realizacji przez firmy kurierskie to 2-3 dni robocze. Klienci wybierający przesyłkę kurierską mogą otrzymać telefon od kuriera w celu ustalenia godziny odbioru przesyłki.
    UWAGA! Przed odbiorem przesyłki trzeba obejrzeć czy paczki nie są uszkodzone, rozerwane czy zniszczone przez firmę transportową. W takiej sytuacji należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem dostarczającym przesyłkę  i natychmiast skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dalszego postępowania.
    UWAGA! Należy również niezwłocznie obejrzeć zawartość kartonów. Ewentualne uszkodzenia zgłosić do 5 dni. Reklamacje po upływie tego czasu nie będą uznawane.
  8. Dokument kupna – Paragon fiskalny, faktura VAT do paragonu lub faktura zaliczkowa. Dokument zostanie wystawiony za zakupione przez Klienta w Sklepie Internetowym Towary, faktura zawierać będzie dane, które Klient poda podczas Rejestracji. Dokument kupna zostanie dołączony do przesyłki zawierającej zakupione przez Klienta towary.
  9. Jeżeli Zakup dokonany przez Klienta nie może być zrealizowany w jakiejkolwiek części, ze względu na niedostępność któregokolwiek z zamówionych przez Klienta Towarów, Sklep Internetowy niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Klienta. W tym przypadku Klient ma do wyboru:
    a) odstąpienie od umowy i podanie Sklepowi Internetowemu sposobu przekazania kwoty całej kwoty za cały zakup  (brak istotny - gdy brakująca część uniemożliwia bezpieczne i normalne korzystanie z zakupionego Towaru) , lub
    b) odstąpienie od umowy i podanie Sklepowi Internetowemu sposobu przekazania kwoty tytułem zwrotu kwoty jedynie za niedostępny produkt (brak nieistotny - gdy brakująca część nie uniemożliwia normalnego i bezpiecznego korzystania z zakupionego Towaru a jedynie wpływa na estetykę lub dekorację).

III. Prawo odstąpienia od umowy. 

  1. Prawo odstąpienia od umowy dotyczy Klientów wyłącznie będących Konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
  2. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014r. poz. 827.) konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni licząc od dnia wydania rzeczy, przez złożenie pisemnego oświadczenia (bez konieczności uzasadnienia odstąpienia)
  3. Terminy odstąpienia od umowy:
    14-dniowy termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od otrzymania  rzeczy przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik
  4. W oświadczeniu Konsumenta o odstąpieniu od umowy na podstawie uprawnienia opisanego w Rozdziale III ust. 1 Regulaminu wskazane jest by Konsument podał:
    a) Dane osobowe Klienta ( imię i nazwisko)
    b) dokładny adres,
    c) nazwę, numery, ilość towarów, od których odstępuje,
    d) formę, w jakiej chce otrzymać zwrot kwoty tytułem zapłaty za zamówiony towar (do wyboru przekazem pocztowym lub przelewem na rachunek bankowy); w zależności od formy zwrotu powinien podać adres doręczenia lub numer rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy,
    e) dla swej ważności oświadczenie konsumenta winno zawierać informacje, że uważa on umowę za niezawartą lub nieważną
    f) wskazanie dowodu zakupu (może to być kopia dowodu zakupu. Który został wystawiony tytułem sprzedaży zamówienia przez Klienta produktów, wydruk potwierdzenia przelewu pieniędzy tytułem ceny itp.). W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy klient może wskazać także formę w jakiej Klient zwróci towar: kurierem, poprzez podmiot świadczący usługi pocztowe, zwrot osobisty w siedzibie Sklepu Stacjonarnego, itp.
  5. Wzór formularza o odstąpieniu od umowy kliknij tutaj.
  6. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy należy przesłać w jeden z poniższych sposobów:
    Email:sklep@fajnemebledladzieci.pl
    MMS na tel mob: 602 773 714
    adres pocztowy: MATITU Monika Stus-Żurowska, ul. Szczęśliwa 33, 87-100, Toruń.
  7. Skutki odstąpienia od umowy - podstawowym skutkiem odstąpienia od umowy jest zwolnienie Konsumenta z wszelkich zobowiązań.
  8. Warunki odstąpienia od umowy – odstąpienie od umowy może nastąpić, gdy to, co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach tzw. zwykłego zarządu.
    Zwykły zarząd w przypadku sprzedaży mebli i akcesoriów do samodzielnego montażu oznacza, że Konsument może:
    a) otworzyć oryginalne opakowanie bez uszkadzania go i bez rozrywania kartonu
    b) wyjąć jedną z części bez niszczenia oryginalnego ułożenia elementów w kartonie
    c) sprawdzić kolor
    d) sprawdzić jakość rzeczy poprzez jego dotyk,
    e)sprawdzić materiał
  9. Odpowiedzialność konsumenta za korzystanie z rzeczy w stopniu większym, niż jest to konieczne do zbadania rzeczy będzie miała charakter odszkodowawczy.
    Sprzedający może zwrócić konsumentowi kwotę wartości towaru obniżoną o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towaru, która może być spowodowana złym obchodzeniem się z towarem, w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru towaru, w szczególności, gdy Konsument :
    a) Zniszczy oryginalne opakowanie
    b) Podejmie próby montażu (wyjmie więcej niż jeden elementów z kartonu, rozerwie torebki foliowe ze śrubami, usunie elementy zabezpieczające)
    c) uszkodzi mechanicznie wyjęty element
    d) w jakikolwiek inny sposób przekroczy zwykły zarząd powodując tym samym obniżenie wartości towaru
  10. Zwrot kosztów dostarczenia Towaru w przypadku odstąpienia  od umowy- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zatem, Sprzedawca zwraca Konsumentowi równowartość najtańszego transportu z dostępnych dla danego Zakupu.
  11. Przypadki, kiedy Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy:
    a) Umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    b) Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    c) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
    d) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
    e) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    f) Umowy, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
    g) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli
    h) Umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby  przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji.
    i) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    j) Umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
    k) Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej
    l) Umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi
    m) Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

IV. Zwrot Towaru

  1. Towar, od którego umowy zakupu Konsument odstąpił, powinien zostać niezwłocznie odesłany Sprzedającemu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Adres zwrotu Towaru:  MATITU Monika Stus-Żurowska, ul. Szczęśliwa 33, 87-100 Toruń.
  3.  Koszty bezpośrednie odesłania Towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument  
  4. Konsument zobowiązany jest tak zabezpieczyć zwracany Towar, aby nie uległ on zniszczeniu podczas transportu. Za wszelkie uszkodzenia Towaru podczas transportu prowadzące do  pomniejszenia jego wartości ponosi Konsument i Sprzedający może zwrócić konsumentowi kwotę wartości towaru obniżoną o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towar

 V. Zwrot Płatności

  1. Termin zwrotu płatności Konsumentowi:
    Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem pkt. III.8 i 9, w tym koszty dostarczenia Towaru z zastrzeżeniem pkt III.10 i pkt IV.4.
    Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane przekazem pocztowym lub przelewem na konto w zależności od tego, jaką wersję rozliczenia wybrał Konsument na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  2. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu Towaru.

VI. Rękojmia

  1. Z tytułu rękojmi -Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Dotyczy Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku; podstawa prawna: ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa
  2. Wada fizyczna - Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży
  3. Wada prawna - Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Produktem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa
  4. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
  5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości – przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.
  6. Za wady fizyczne Towaru nie uznaje się cech charakterystycznych dla wybranego przez Klienta rodzaju materiału, w szczególności:
    a) Różnic odcieni mebli i elementów mebli wykonanych z drewna
    b) Sęków widocznych na meblach wykonanych z litego drewna
    c) Ciemnienie mebli wykonanych z litego drewna
    d) Zużycie Towarów w trakcie użytkowania (wycieranie, obicia, wgniecenia)
    e) Różnice  powierzchni  mebli  z litego drewna (na sękach)
  7. Konsument może dochodzić swoich praw z rękojmi lub z gwarancji Producenta.
  8. Wada istotna - Przesłanka umożliwiająca złożenie przez Konsumenta żądania odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy w przypadku wystąpienia wady nieistotnej (np. odprysk farb, rysa na meblu, drobne pęknięcie, niedomalowanie, plama). Istotność wady należy analizować z uwzględnieniem jej znaczenia dla przeznaczenia (np. brak śruby nie pozwala na montaż łóżka i korzystanie z niego) i celu (np. inny rozmiar łóżka dostarczony niż zakupiony, nie mieści się w miejscu przeznaczonym). W przypadku wady nieistotnej stosujemy procedury Reklamacyjne.

VII. Gwarancja Producenta 

  1. Producent mebli FLEXA4DREAMS A/S z siedzibą w Danii, Aarhus, Fredensgade 36, DK-8000, Aarhus C. udziela 2 letniej gwarancji na swoje wyroby zgodnie z poniższą treścią gwarancji:
     A) Testowane pod względem bezpieczeństwa
    Meble FLEXA zostały wykonane z myślą o dzieciach. Dokładnie sprawdziliśmy każdy najdrobniejszy szczegół, aby możliwe było stworzenie bezpiecznej sypialni dla Twojego dziecka. Na przykład, meble FLEXA nie mają ostrych krawędzi ani rogów – wszystko jest zaokrąglone. Wszystkie łóżka służące do spania na wysokości powyżej 80 cm są testowane zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zatwierdzone przez międzynarodowe instytucje badawcze.
    B) Naturalne materiały
    Tekstylia FLEXA są nieuczulające. Zarówno wszystkie tekstylia jak i materace mają znak Oeko-tex, co gwarantuje bardziej zaostrzoną kontrolę na obecność szkodliwych substancji niż w tradycyjnych materiałach.
    C) Wysokiej jakości drewno
    Flexa posiada certyfikat zgodny ze standardami PEFC, co gwarantuje, iż drzewo wykorzystywane do produkcji mebli FLEXA pochodzi z lasów prowadzących zrównoważaną gospodarkę leśną.
    D) Odpryskiwanie farby
    W celu uzyskania optymalnej ochrony powierzchnie mebli FLEXA są pokrywane bezbarwnym lub białym lakierem. Należy zauważyć, że farba ma charakter wyłącznie powierzchniowy. Po odejściu farby, odkryta zostanie spodnia powierzchnia w kolorze sosny.
    F) Różnice kolorów
    We FLEXA większość naszych mebli wytwarzamy z litego drewna w związku z czym mogą wystąpić naturalne różnice w kolorach pomiędzy poszczególnymi produktami. Podobnie tekstylia FLEXA to produkt w 100% naturalny. Naturalne różnice w kolorach mogą nastąpić. Dodatkowo, mogą wystąpić różnice w kolorach i odcieniach lakierów i powierzchni poszczególnych produktów, rodzajów drewna i innych materiałów. NIE PODLEGA TO REKLAMACJI i NIE OBEJMUJE TEGO GWARANCJA.
    G)2-letnia gwarancja
    Celem firmy FLEXA jest zawsze zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa. Dlatego też wszystkie nasze meble są objęte 2-letnią gwarancją na wady produkcyjne. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powierzchni na skutek obicia lub zużycia.

 

VIII. Reklamacje.

  1. Przed wysłaniem do Klienta, zamówiony towar podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym i ilościowym, bez naruszania oryginalnych opakowań producenta.
  2. Uwaga! Jeżeli Towar ma wadę nie ma konieczności odsyłania reklamowanego elementu; Do rozpatrzenia reklamacji wystarczy zdjęcie, które pozwoli potwierdzić przyczynę reklamacji, oraz reklamowany element. Zaleca się przyłożenie linijki dla określenia skali i wielkości wady.
  3. Elektroniczny formularz reklamacji do pobrania tutaj lub na fajnemebledladzieci.pl. ZAŁĄCZ ZDJĘCIE !
  4. Reklamacje zgłaszane w formie pisemnej w postaci wypełnionego formularza i załączonego zdjęcia należy przesyłać na adres: sklep@fajnemebledladzieci.pl;
  5. Kody elementów należy pobrać z papierowej instrukcji montażu umieszczonej w paczkach . Proszę zwrócić uwagę na wpisywany rozmiar i kolor, w razie pytań prosimy o kontakt ze Sklepem Internetowym 668 869 144, opłata wg taryfy operatora, z usług którego korzysta Klient.
  6. Reklamacje rozpatrywane będą przez Dział Reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji przez Sklep Internetowy.
  7. W oświadczeniu Klienta zawierających reklamację zakupionego Towaru, wskazane jest aby Klient podał:
    a) imię i nazwisko,
    b) dokładny adres,
    c) telefon kontaktowy
    d) kody i ilości reklamowanych części spisanych ze znajdującej się w paczkach obrazkowych instrukcji montażu.
    e) powód reklamacji,
    f) dowód zakupu, który został wystawiony tytułem sprzedaży reklamowanych przez Klienta produktów,
    g) żądanie co do czynności jakie ma podjąć Sprzedający:
    -naprawy
    -wymiany
    -obniżki ceny
    -zwrotu pieniędzy, gdy pozostałe czynności okażą się niemożliwe wraz z   podaniem sposobu przesłania pieniędzy
  8. W przypadku uznania reklamacji towar niezgodny z umową zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy a koszty transportu związane z tą wymianą ponosi Sprzedający. Jeśli okaże się to niemożliwe, Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny zamówionego towaru albo obniży jego cenę.
  9. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana Klientowi na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  10. Przesyłki „za pobraniem” lub wysłane na koszt odbiorcy zaadresowane na adres siedziby firmy nie będą odbierane przez adresata.
  11. Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami można wyjaśniać pod adresem e-mail:sklep@fajnemebledladzieci.pl lub pod numerem telefonu 668 869 144 Taryfy opłat za połączenie telefoniczne wg opłat operatora osoby dzwoniącej.

 IX. Pozasądowe sposoby rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. W przypadku, gdy Sprzedawca nie uznał reklamacji Konsumenta, a ten nie zgadza się z jego decyzją, Konsument może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego („Sąd Polubowny”), działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
  2. Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Konsument, ale także Zamawiający niebędący Konsumentem, składając odpowiedni wniosek (w zależności od wybranego sposobu rozstrzygnięcia sprawy może być to wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji lub o rozpoznanie sprawy przez Sąd Polubowny) do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej
  3. Formularze wniosków, o których mowa powyżej, dostępne są na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, których lista z danymi teleadresowymi znajduje się na stronie internetowej www.uokik.gov.pl.
  4. Rozwiązanie sporu w wyniku procedury mediacji ma charakter dobrowolny i nie podlega egzekucji administracyjnej, ani sądowej; nie służy od niego odwołanie. Rozwiązanie sporu w wyniku mediacji nie wpływa na możliwość skierowania sprawy pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego lub Sądu Polubownego
  5. W przypadku skierowania sprawy pod rozstrzygnięcie Sądu Polubownego, ugoda oraz wyroki wydane przez ten sąd mają moc wyroku sądu powszechnego. Od wyroku wydanego przez Sąd Polubowny można wnieść skargę do sądu powszechnego. W przypadku zawarcia przez Strony ugody przed Sądem Polubownym, Strony nie mogą jej zaskarżyć.
  6. Zamawiający, będący Konsumentem, ma także prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów lub może zasięgnąć pomocy u właściwej terenowo Federacji Konsumentów. Informacje o Federacji Konsumentów znajdują się pod adresem: www.federacja-konsumentów.org.pl .

 X. Ochrona danych osobowych. 

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1182) właściciel Sklepu Internetowego  informuje, że dane osobowe Klientów są przechowywane w zbiorze danych administrowanym przez MATITU Monika Stus-Żurowska z siedzibą w: 87-100 Toruń ul. Szczęśliwa 33.
  2. Za odrębną zgodą Klientów ich dane osobowe będą zbierane i przetwarzane przez Sprzedającego z zachowaniem wymogów dotyczących zabezpieczania danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych oraz działalności marketingowej w zakresie niezbędnym do prawidłowego świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności na potrzeby realizacji zamówień składanych przez Klienta w Sklepie Internetowym

W szczególności każdy Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, do dokonywania zmian danych wprowadzonych, żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz ich usunięcia, a także przysługuje mu prawo sprzeciwu, który należy zgłosić w siedzibie Sprzedającego.

  1. Sprzedający zapewnia, że wszystkie informacje i dane przekazywane przez Klienta za pośrednictwem strony internetowej fajnemebledladzieci.pl pozostaną poufne i w odpowiedni sposób zabezpieczone. Wyrażenie zgody przez Klienta na przetwarzanie danych osobowych jest jednoznaczne z upoważnieniem podmiotu prowadzącego Sklep Internetowego do przetwarzania powierzonych mu danych osobowych.
    Polityka RODO – patrz poniżej

 XI. Polityka ciasteczek ( Cookies) 

  1. Strona fajnemebledladzieci.pl korzysta z ciasteczek o czym Sprzedający informuje Użytkowników odwiedzających stronę zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2012 r. o zmianie ustawy – Prawo telekomunikacyjne oraz niektórych innych ustaw.
  2. Ciasteczka (z ang. cookies) to dane informatyczne, a w szczególności pliki tekstowe o niewielkim rozmiarze, które są wysyłane przez serwer odwiedzanej strony internetowej i zapisywane na urządzeniu, z którego korzystamy w momencie jej przeglądania. Ciasteczka ułatwiają korzystanie z serwisów internetowych, których zawartość w postaci treści, zdjęć jak również reklam jest lepiej dopasowana pod kątem indywidualnych oczekiwań użytkownika
  3. Mechanizm ciasteczek został opracowany przez programistę Lou Montulliego - byłego pracownika Netscape Communications. Budowa ciasteczek jest bardzo prosta. Ich najważniejsze dane zapisywane są w parach: nazwa = wartość. Składają się z liter i cyfr, a dane które zawierają są powiązane tylko z użytkownikiem oraz odwiedzaną stronę internetową, z której dany plik cookies pochodzi.
  4. Dzięki zapisanych w ciasteczkach informacjach, właściciele i wydawcy serwisów internetowych dowiadują się więcej o upodobaniach użytkowników i mogą na podstawie realnej oceny udoskonalać swoje serwisy czyniąc je lepiej dopasowanymi do potrzeb.
  5. Istnieją dwa podstawowe typy ciasteczek:
    a) Ciasteczka tymczasowe ("session cookies") - pliki są umieszczone na czas korzystania z przeglądarki (sesji) i zostają wykasowane po jej zamknięciu. Są obowiązkowe, aby niektóre aplikacje lub funkcje serwisu działały poprawnie
    b) Ciasteczka stałe ("persistent cookies") -  pliki pozostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy okres. Czas ten zależy od wyboru, którego można dokonać w ustawieniach przeglądarki. Zezwalają na przekazywanie informacji na serwer za każdym razem, gdy odwiedzany jest dany serwis
  6. W każdej chwili możesz samodzielnie zarządzać plikami „cookies”. W tym celu należy zmienić ustawienia w swojej przeglądarce.
  7. Więcej informacji o ciasteczkach na stronie źródła powyższych definicji: http://www.ociasteczkach.pl 

XII. ZASADY RODO

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 ( dalej: RODO) MATITU Monika Stus-Żurowska jako Administrator danych osobowych Klienta, będącego osobą fizyczną ( osoba, której dane osobowe Administrator uzyskał), podaje do wiadomości:

Dane Administratora

Administratorem danych jest firma MATITU Monika Stus-Żurowska z siedzibą ul. Szczęśliwa 33, 87-100 Toruń, wpisana jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki (CEIDG), NIP 947-108-23-15, REGON 340192045,

W jakim celu i na jakiej podstawie pobieramy i wykorzystujemy dane:

zawarcia i wykonania umowy w zakresie sprzedaży towarów, dostarczenia lub montażu lub poinformowania kupującego, że może samodzielnie odebrać zamówione towary – podstawa prawna: art. 6 ust 1 b RODO

wykonania ciążących na nas obowiązków prawnych, np.:

2.2.a - wystawieniu faktur i/lub innych dokumentów księgowych, dokumentujących zawarte między nami transakcje, min wpłaty zaliczki, dopłaty do zamówienia, wydania towaru – (podstawa prawna: art. 6 ust1c  RODO)
2.2.b -udzielaniu odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ( podstawa prawna: art. 6 ust1c  RODO)
marketingu bezpośredniego, w ramach którego powiadamiamy o ofertach i promocjach,  podstawa prawa: nasz prawnie uzasadniony interes
wsparcia Obsługi Klienta, lepsze dopasowanie bieżących ofert w świetle dokonanych już zakupów wg rozmiaru, koloru i rodzaju kolekcji – podstawa prawna: nasz prawnie uzasadniony interes

Przedmiotem przetwarzania Pana/i danych osobowych są:
Imię i nazwisko, nr telefonu, adres zamieszkania, ewentualnie adres email

Odbiorcami Pana/i danych osobowych są:

4.a  obsługa sklepu, pracownicy Administratora,
4.b firmy realizujące usługi zlecone przez Administratora typu montaż,  transport, usługi pocztowe lub kurierskie
4.c podmioty świadczące na rzecz Administratora usług doradcze, konsultacyjne, audytowi, prawne czy rachunkowe lub podatkowe oraz informatyczne i marketingowe
4.d podmioty prowadzące działalność płatniczą ( banki, PAYU) w celu realizacji płatności, zwrotów i innych rozliczeń
4.e instytucje, które będą przeprowadzać w naszej firmie kontrole – podatkowe, rachunkowe itp.

Czas przechowywania danych osobowych

Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania Umowy oraz na czas niezbędny do wywiązania się z obowiązków podatkowych i rachunkowych, regulowanych odrębnymi przepisami. Administrator może przechować dane osobowe dłużej, ale stanie się tak w uzasadnionych przypadkach i jeżeli prawo zezwala na takie przechowywanie.

Przysługujące Panu/i uprawnienia do

żądania od Administratora dostępu do danych osobowych
żądania od Administratora sprostowania danych osobowych
żądania od Administratora usunięcia danych osobowych przetwarzanych bezpodstawnie
żądania od Administratora ograniczenia danych osobowych
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
żądania przeniesienia do innego administratora danych lub do Państwa ( w zakresie określonym w art.20 RODO)
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (dalej: PUODO) w razie uznania ze przetwarzanie Pana/i danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych.

 Z tych praw można skorzystać składając wniosek  telefonicznie na numery telefonów opublikowane na stronie fajnemebledladzieci.pl lub emailem na adres sklep@fajnemebledladzieci.pl

XIII. Postanowienia końcowe. 

  1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umowy sprzedaży zawieranej z Klientem w ramach działalności Sklepu Internetowego następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi Dowodu Zakupu wraz z przesyłką zawierającą zmówiony towar.
  1. Prawem właściwym dla umowy sprzedaży towarów pomiędzy Sklepem Internetowym a Klientem jest prawo polskie, a w szczególności przepisy Ustawy z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014r. poz. 827.)  chyba że bezwzględne przepisy prawa stanowią inaczej.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według zasad ogólnych.
  3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2023 roku

 

Copyright © 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone

Designed by Trol Intermedia

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej